Forum Ustawki na Młota Strona Główna Ustawki na Młota
Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciekawe linki "okołoRPGowe"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> RPG Ogółem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:13, 29 Cze 2012    Temat postu:

Oficjalnie nie było ale już kiedyś proponowałem ją między innymi dodatkowymi akcjami dla urozmaicenia walk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartlomiej
Emeryt



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:51, 30 Cze 2012    Temat postu: .

Osobiście uważam że powinno być to elastyczne, w zależności od sytuacji i od mg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:38, 20 Lip 2012    Temat postu:

Dobre narzędzie dla tych, którzy mają problemy z pamiętaniem o przyniesieniu karty postaci na sesję (podobno, nie testowałem jeszcze):

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Sob 7:42, 21 Lip 2012    Temat postu:

mateusz napisał:
Dobre narzędzie dla tych, którzy mają problemy z pamiętaniem o przyniesieniu karty postaci na sesję (podobno, nie testowałem jeszcze)


nigdy nie udało Ci się zapomnieć karty na sesję? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:17, 21 Lip 2012    Temat postu:

Thorn Krag napisał:
mateusz napisał:
Dobre narzędzie dla tych, którzy mają problemy z pamiętaniem o przyniesieniu karty postaci na sesję (podobno, nie testowałem jeszcze)


nigdy nie udało Ci się zapomnieć karty na sesję? Very Happy


Zdarzało się. Przecież nie wytykam winnych palcem. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:55, 11 Lis 2012    Temat postu:

Najstarsza odkryta kostka d20

[link widoczny dla zalogowanych]

Do zobaczenia w Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku.

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rwieczor84
Admin



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:02, 12 Lis 2012    Temat postu:

hehe dobre Smile ciekawe do czego jej używali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Pon 10:39, 12 Lis 2012    Temat postu:

KASTKA I OPIS NAPRAWDĘ CIEKAWE:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:08, 06 Sty 2013    Temat postu:

Bardzo ciekawy artykuł o zderzeniu szermierki w grach RPG i w realu.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:55, 06 Sty 2013    Temat postu:

ciekawe, ale jedyne co można by z tego wykorzystać to "krok w tył"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:09, 06 Sty 2013    Temat postu:

Myślę nad zamianą rzutów standardowych na WW na testy przeciwstawne rozwiązujące od razu układ sił w całej rundzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Nie 22:20, 06 Sty 2013    Temat postu:

ciekawy pomysł, takie test przeciwstawne, ale trzeba by wziąć pod uwagę uzbrojenie np czy masz bron dwureczna czy jedno + tarcza i pewnie inne zależności. wszystko co przyspieszy walki a nie zmieni jej realności i sprawiedliwości będzie dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Wto 17:37, 08 Sty 2013    Temat postu:

z tego co czytam to wychodzi na to że po ataku na pełnej kurwie lub all out powinno być się łatwiejszym celem czyli przeciwnik powinien mieć + do trafienia.

ale generalnie nie ma szans urealnić walki, jest to składowa ze zbyt wielu elementów by miało to sens.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:37, 08 Sty 2013    Temat postu:

Już wg obecnych zasad po ataku "All Out" jesteś łatwiejszym celem. Nie możesz przecież unikać ani parować, a to mocno pogarsza twoją sytuację w następnej rundzie. Swoją drogą, dlatego też mało kto z tego ruchu korzysta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Śro 10:26, 09 Sty 2013    Temat postu:

a jak to sie ma do darmowej zasłony tarczą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Śro 11:31, 09 Sty 2013    Temat postu:

w opisie All out attack jest ze w nastepnej rundzie nie wolno unikać ani parować więc dlaczego mógłbyś parować tarczą skoro podobnie jak uniki nie tracisz akcji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartlomiej
Emeryt



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:17, 09 Sty 2013    Temat postu: .

Moim zdaniem koleś opisując wąski temat szermierki chciał załatwić sprawę walki broni w erpegach- moim zdaniem bzdurnie.
Po pierwsze- szeroko opisywana chęć przeżycia. Wszystko pięknie ładnie ale jak mam miecz i tarcze to kolesia z nożem bać się nie będę.
To co on opisuje to zwykły "sportowy" albo honorowy fechtunek taką samą bronią i bez pancerza ani tarczy.
Dodatkowo nie dopuszcza żadnych "nieczystych" zagrań ani broni które służą do parowania.
Dodatkowo widać że uników uczy się chyba sam z kolegami z osiedla.
Krok w tył? Przeciwnik robi krok razem z Tobą i to do przodu i z uderzeniem. Odchodząc ciężej jest się bronić albo wyprowadzić skuteczny cios.
W sztukach walki rozrysowywane są gwiazdy z możliwościami i z receptami co z konkretnej pozycji można zrobić.
Tak na dobrą sprawę to nie wiem czemu rozpisuje się tak obszernie o wypocinach jakiegoś barbarzyńcy.

A zasady warhu uproszczone są sprytnie i spójnie. Uważam, że nie powinno się z nimi zbytnio majstrować.
Jeśli chodzi o test przeciwstawny to działa to w batlu. Ale tam nie działa parowanie i uniki. A to właśnie zawiera reakcja przeciwnika na twoje trafienie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartlomiej dnia Śro 13:21, 09 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Śro 16:05, 09 Sty 2013    Temat postu:

można zrobić tak że ten kto wygra test przeciwstawny ma szanse na trafienie i wtedy przeciwnik może parowac lub unikać z modyfikatorem zależnym od bonusów z danej walki i przewadze w walce oraz od przewagi w teście przeciwstawnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartlomiej
Emeryt



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:39, 09 Sty 2013    Temat postu: .

Może weźmiemy do ręki kalkulatory i będziemy liczyć modyfikatory wynikające z wiatru i fizyki otoczenia?
jak ktoś ma wyższe ww i tak ma większe szanse na parowanie. Nie wiem po co dodatkowo komplikować porównywaniem czy testem przeciwstawnym.
A jak miałby się taki test do walki wielokrotnej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Czw 9:49, 10 Sty 2013    Temat postu:

ma to jedynie sens w tym żeby przyspieszyć walki dzięki czemu nie będą nudne (czasem się dłużą) a mogą być bardziej dynamiczne i ciekawsze Smile
warto to sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartlomiej
Emeryt



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:56, 10 Sty 2013    Temat postu: .

No tak. Tylko jeden przeciwstawny rzut na początku walki to za mało. Trzeba by go powtarzać co rundę bo sytuacja się zmienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Czw 10:02, 10 Sty 2013    Temat postu:

no tak, co rudnę ale to i tak lepiej niż rzucać za każdą akcję każdego z walczących w parze osobno Smile
ta sytuacja jest prosta jeśli obaj walczący mają tyle samo ataków, musimy się zastanowić co zrobić jeśli jeden ma 2 A a drugi 1 A. Czy zrobić tak że po jednym ataku wykorzystuje się na test przeciwstawny a drugi atak jest wykonywany normalnie, czy może jesli jeden ma więcej ataków to ma bonus do testów przeciwstawnych?

Druga sprawa gdy walczy dwóch na jednego. Wtedy ciężko o test przeciwstawny, chyba że macie podobne propozycje jak przy atakach.

Trzecia sprawa jak test przeciwstawny ma się do zadeklarowanych akcji, np postać A wykonuje all out attack a druga postać B chce wykonać atak ostrożny??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Nie 22:36, 23 Cze 2013    Temat postu:

nasz slang Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Wto 16:25, 10 Wrz 2013    Temat postu:

może coś ciekawego tu będzie? Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:34, 16 Wrz 2013    Temat postu:

erpegie to zuo!

[link widoczny dla zalogowanych]

nie ma to jak uczepić się umierającego hobby (załamka)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> RPG Ogółem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin