Forum Ustawki na Młota Strona Główna Ustawki na Młota
Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RPG Autorskie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> RPG Ogółem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:58, 15 Lis 2010    Temat postu: RPG Autorskie

Podczas powrotu z ostatniej sesji rozmawiałem z Andrzejem na temat systemów autorskich. Zgodziliśmy się, że można by urozmaicić sesje własnymi projektami.

Systemy autorskie dają ciekawą możliwość zagrania/prowadzenia czegoś zupełnie nowego. Taki system (świat, założenia, mechanikę, konwencję) można zbudować ściśle pod nasze potrzeby.

Jest coś w co chcielibyście zagrać?

Ta rozmowa, o której pisałem przypomniała mi o postnuklearnym systemie, który zrobiłem w liceum. Co prawda nie mam już tych wypocin, ale pewnie mogę je bez większych problemów odtworzyć (tym bardziej, że wkręciłem się teraz w nowe Fallouty Wink ).

Myślę, że forum daje nam możliwość wymiany propozycji itp. Oczywiście, jeśli jesteście w ogóle zainteresowani/ne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Wto 9:11, 16 Lis 2010    Temat postu:

ja bym chciał zagrać jakąś wyprawę krzyżową w klimatach świata sapkowskiego albo dzikie pola na naszej mechanice zblizonej do wfrp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Wto 10:17, 16 Lis 2010    Temat postu:

Fajnie jakby była jakaś forma magii, no i nie za duzo broni dystansowej bo wtedy robi sie zwykła strzelanka, a fajnie jest komuś głowy ścianać Evil or Very Mad
świat taki jak wcześniej stworzyłeś byłby fajny, ale np z opcją taka ze nie ma aktualnych map i musimy wszystko odkrywać na nowo bo żylismy gleboko w ukryciu i nagle wychodzimy na powierzchnie by szukac innych skupisk ludzkich Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:11, 16 Lis 2010    Temat postu:

Łukasz. Za mało wiem o wyprawach krzyżowych, żeby zrobić wokół nich system. Rozumiem, że pisząc o Sapku miałeś na myśli Narrentum itp?

Rafał. Pomysł z odkrywaniem świata po trochu bardzo mi się podoba. Bardzo w stylu Falloutów Wink Magii bym nie dodawał. Jakoś mi nie pasuje w tej konwencji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Wto 14:15, 16 Lis 2010    Temat postu:

tak miało by to być dokladnie w tym stylu troche magii ale bez przesady.

mysłame o tym ze jest ekipa ktora udaje sie do ziemi swietej każdy z wlasnych powodów a spotykaja sie np w palermo czy mesynie gdzie czekaja na statek do ziemi swietej walczyc za wiare. mechanicznie wfrp swiat to sredniowiecze i tyle co o nim wiemy + troche magii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:42, 16 Lis 2010    Temat postu:

Tylko czy w takiej konwencji mielibyśmy miejsce na różne samodzielne przygody w Ziemi Świętej, czy bylibyśmy wciśnięci w obowiązki armii?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Wto 16:03, 16 Lis 2010    Temat postu:

to chyba juz jest w gesti mistrza gry. pozatym mysle ze dla potrzeb rpg mozemy troche nagiac historie pozatym mowimy tu raczej o chwilowej alternatywie dla wfrp bo raczej nic wiekszego z tego nie powstanie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Wto 16:14, 16 Lis 2010    Temat postu:

pomysł wyprawy taki drętwy, nie podoba mi się Razz
a magia to można spokojnie coś takiego dołączyć jako skumulowanie się mocy popromiennej (coś jak ze spaczenia) i zawiązanie spaczonych wiatrów magii które kontrolować moga tylko niektórzy mutancji i to bez jakiejś wiedzy, bardziej intuicyjnie. Tak jak kiedys dzieci co nie maja kontroli nad moca ale wiedza ze ją maja, byly brane na nauki do kolegiów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Wto 16:27, 16 Lis 2010    Temat postu:

ok tylko powiedzcie mi co w folloutcie jest celem samo przezycie i ciułanie sie bez sensu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Wto 17:54, 16 Lis 2010    Temat postu:

masz milion opcji a w wyprawie masz 1 cel wspolny i co jak sie skonczy wyprawa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:22, 16 Lis 2010    Temat postu:

Wybraniec Sigmara napisał:
ok tylko powiedzcie mi co w folloutcie jest celem samo przezycie i ciułanie sie bez sensu?


Chodzi o to samo co w każdym RPG z otwartym światem. Zdaj się na swoją wyobraźnię, stwórz swojej postaci jakieś cele i słuchaj MG prowadzącego scenariusz. No wiesz... jak np. w WFRP. Smile

Tak na boku... Nie chodzi mi o Fallout RPG ściśle mówiąc. Bardziej o coś jedynie ocierającego się o Fallouta ale w innych realiach. W Falloucie zagłada przyszła w 2077 roku podczas wojny USA - Chiny. Stąd futurystyczne bronie, pancerze wspomagane itp.

U mnie II Wojna Światowa przeciągnęła się kilkanaście lat, doprowadziła do całkowitego zniszczenia Europy z kończącym wszystko wzajemnym bombardowaniem bronią nuklearną, chemiczną i biologiczną między Niemcami i Sowietami.

Technologia zatrzymała się podczas wojny, a następnie mocno się cofnęła. Broń palna inna niż najprostsze strzelby jest bardzo kosztowna, prąd to rzadki luksus, a transport oparty jest głównie na wierzchowcach i zwierzętach pociągowych.

EDIT:
Taka "magia" z wyłącznością dla mutantów jest dobrym pomysłem. Dodatkowo tworzyłaby nowe konflikty między ludźmi i mutantami. Np. nowy powód by pozostałości kościoła katolickiego nawoływały do oczyszczenia pustkowi z tych plugawych stworów zajmujących się diabelskimi sztuczkami Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Wto 19:27, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:29, 16 Lis 2010    Temat postu:

Wybraniec Sigmara napisał:
ja bym chciał zagrać jakąś wyprawę krzyżową w klimatach świata sapkowskiego albo dzikie pola na naszej mechanice zblizonej do wfrp.

Thorn Krag napisał:
Fajnie jakby była jakaś forma magii, no i nie za duzo broni dystansowej bo wtedy robi sie zwykła strzelanka, a fajnie jest komuś głowy ścianać.

Wlasnie pracuje nad systemem opartym luzno na dwunastym wieku i wyprawach krzyzowych z duza iloscia magi.
Glowna akce przewiduja na terenie "Ziemi Swietej", obszar dzisiejszej palestyny i izraela.
Mam juz wszystko opracowane w glowie musze to tylko spisac i wymyslic karty postaci i mechanike.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej dnia Wto 22:38, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> RPG Ogółem Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin